Wednesday 8 November 2017

Handels optioner youtube


Lär dig alternativhandel och du kan också tjäna konsekvent månatligt intäkter från din portfölj i upp, ner och sidledes marknader När jag först lärde mig om alternativhandeln var jag helt skeptisk. Ovanstående uttalande lät för bra för att vara sant. Det är just därför jag skapade en GRATIS 3000 webbaserad optionshandelskurs för att bevisa att det är sant. Kursen kommer att lära dig hur man tjänar pengar på upp, ner eller sidor marknader. Och jag förväntar dig fullt ut att verifiera varje anspråk i denna alternativkurs. Det är vad någon försiktig investerare skulle göra. Så håll din dom tills du bekräftar allt jag säger. För att göra det enkelt för dig gjorde jag den här startsidan som utgångspunkt för kursen. För att komma igång, fyll bara i ett av de två stegen nedan. Steg 1: 98 av det material jag skapar är gratis. Men de som konsumerade den fria alternativkursen bad mig att skapa en premiumversion. Så jag gjorde och det erbjuds nu Transparent Trading nyhetsbrev abonnenter. Jag skickar dig också dagliga e-postmeddelanden för att vägleda dig genom kursbegreppen och från tid till annan. Jag skickar dig realtidsvarning så att du kan se hur det fungerar i realtid. Gå med i Free Transparent Trading Community där du kommer att upptäcka fem sätt att uppnå ekonomisk frihet om fem år eller mindre. Steg 2: xaOf du föredrar att lära dig själv, läs bara översikten nedan. Om du lär dig rätten till alternativ handelsstrategier undervisade i kursen kommer du kunna tjäna pengar oavsett aktiemarknadens riktning (upp, ner eller sidled). Valutakursoptioner kan vara roliga och det kan också vara riskabelt. Om du handlar på rätt sätt är belöningen bra, men om du inte kommer att förlora pengar (lita på mig, jag vet från erfarenhet). Men när du lär dig kraften i sätta och ringalternativ kommer investeringen aldrig att vara densamma igen. Alternativhandelns mångsidighet och vinstpotential är nästan oöverträffad på aktiemarknaden. Jag hörde även Warren Buffet (världens rikaste investerare) använder aktieoptioner. Men på grund av den hävda vinstpotentialen lockas många människor till alternativhandel för fel anledning. Så om du är en av de många som letar efter blir rik snabbt utan något arbete, vänligen leta någon annanstans. Jag vill inte lära dig tills du är ren och av det läkemedlet. Jag tillgodoser huvudsakligen människor som vill skapa en extra inkomstström så att de kan spendera mer tid med sin familj. Således lär jag mig en förnuftig, låg riskstrategi för investeringar. Men som någonting som är värt, kommer det att ta mycket hårt arbete innan du lyckas Lärande modulerna i den GRATIS webbaserade alternativkursen. Den webbaserade alternativkursen lär dig det enkla steg i 7 steg jag använder för att handla aktieoptioner. För den mest effektiva inlärningsupplevelsen, läs igenom varje lektion i exakt ordning som de listas. Detta avsnitt går över grunderna för aktieoptionshandel. Du kommer att lära dig vilka optioner som finns, och lär dig begreppet hur handelsoptioner kan vara lönsamma. Aktieoptionerna är så unika och förstå hur alternativen värderas kan vara förvirrande. Denna inlärningsmodul lär dig de grundläggande komponenterna som ger aktieoptioner deras värde. Jag tycker att det inte går att lära sig avancerade alternativstrategier om du inte kan tjäna pengar med grunderna, så här skisserade jag fem grundläggande alternativhandelstrategier. Optionsoptioner härrör från aktier så att du behöver minst en grundläggande förståelse för hur man läser aktiediagram. Det här avsnittet beskriver de grundläggande principerna för lagerdiagramläsning. Detta är en uppföljning till lagerdiagramläran. Det går över några grundläggande verktyg som används av handlare för att hjälpa dem att tolka aktiekursrörelsen. Här är alla lektionerna bundna. Du kommer att gå igenom 3-stegs handelsprocessen (när du ska ange, när du ska avsluta och hur man hanterar risk och vinst). För att komma igång klicka på den här länken och ta dig till kursens första lektion. Produkter som skapats av Trader Travis Options Trading Made Simple Course Gratis alternativ Kursundervisningsmoduler Alla aktieoptionshandel och teknisk analysinformation på denna webbplats är endast avsett för utbildningsändamål. Även om det antas vara korrekt, bör det inte betraktas som enbart tillförlitligt för användning vid beslutsfattande. Copyright 2009 - Present. Options Trading Group, Inc. Alla rättigheter förbehållna. Alternativen är inte lämpliga för alla investerare eftersom de särskilda risker som är förknippade med optionshandel kan exponera investerare för potentiellt snabba och betydande förluster. Vänligen läs egenskaper och risker för standardiserade alternativ innan du investerar i alternativ. 613 Bryden Ave. Svit C 157, Lewiston ID 83501Låt mig förklara valhandel med enkla villkor som du förstår. Om du är frustrerad med de tekniska och överkomplicerade handlingsprogrammen för onlineoptioner, förstår jag dina frustrationer. Jag hittade aldrig någon att förklara valfrihet i enkla termer så jag slutligen pieced samman min egen definition och det är vad jag delar med dig idag. I denna lektion kommer jag att förklara optionshandel så att du kan se varför vissa människor konsekvent fördubblar sina pengar och andra inte. Detta är lektion 1 i modul 1 (innehållsförteckningen och videolektionerna ligger längst ner i varje lektion i kursen). Du lär dig vad jag brukade slå 600 till ungefär 3000 på några dagar. Du får se hur du kan få en stor vinst även om aktieverket rör sig endast 1 i pris. Och när du har avslutat den här modulen kommer du att ha en fullständig förståelse för hur man tjänar pengar med alternativhandel. Förklara Options Trading - Konceptet att köpa och sälja kontrakt till en vinst I samband med denna lektion kommer jag bara att hänvisa till börsoptioner, även om alternativ kan handlas på andra värdepapper som råvaror. Ett aktieoption är inte en fysisk sak som att äga aktier i ett företag. Istället är det ett avtal mellan två parter. När du äger aktier (eller aktier) äger du faktiskt en del av företaget. När företagets värde går upp så priset på dina aktier och då har du möjlighet att sälja dina aktier till ett högre pris. Ett aktieoption är emellertid ett avtal eller ett kontrakt där en part går med på att leverera något (aktier) till en annan part inom en viss tidsperiod och till ett visst pris. Så handelsoptioner är i huvudsak handel med köp och försäljningskontrakt (optionsoptioner). Fastighetsinvesterare köper och säljer bostäder Lagerhandlare köper och säljer aktier i aktieoptioner Köphandlare köper och säljer kontrakt Kontrakt: ett avtal mellan två eller flera parter. Det är inte annorlunda än det kontrakt du skriver om att köpa ett hus eller ett kontrakt du har med en advokat eller musiker. Det är bara ett kontrakt. Hur alternativ handlare gör sina pengar är samma sätt som aktiehandlare gör sina pengar. Aktiehandlare gör sina pengar när tillgången de köpte (aktier) går upp i pris. När det händer säljer de sina aktier till vinst. Optionshandlare gör sina pengar när tillgången de köpte (optionsavtal) går upp i pris. De säljer sedan sitt kontrakt till ett högre pris än vad de betalade. OBS! Jag hänvisar bara till köpoptionen av options trading. Det finns ett sätt att tjäna pengar genom att rent sälja aktieoptioner, men denna handledning täcker bara köpoptioner. Om saker är fortfarande fuzzy inga bekymmer, förklara jag alternativ handel lite mer. Nästa lektion (handelsoptioner) kommer att ge dig exempel på hur du gör pengar för att köpa och sälja kontrakt. Det hjälper dig att få en bättre förståelse för hur avtal kan handlas för pengar. Produkter som skapats av Trader Travis Options Trading Made Simple Course Gratis alternativ Kursundervisningsmoduler Alla aktieoptionshandel och teknisk analysinformation på denna webbplats är endast avsett för utbildningsändamål. Även om det antas vara korrekt, bör det inte betraktas som enbart tillförlitligt för användning vid beslutsfattande. Copyright 2009 - Present. Options Trading Group, Inc. Alla rättigheter förbehållna. Alternativen är inte lämpliga för alla investerare eftersom de särskilda risker som är förknippade med optionshandel kan exponera investerare för potentiellt snabba och betydande förluster. Vänligen läs egenskaper och risker för standardiserade alternativ innan du investerar i alternativ. 613 Bryden Ave. Svit C 157, Lewiston ID 83501Välkommen till Day Trading Radio Trader Alerts Arkiv Blogg Rss Feed posted by daytraderockstar Feb 24, 2017 6:35 pm Denna veckors medlemmar titta lista är en bra. Medlemmar checkar ut här Vi har också vårt årliga medlemmarsparti finns nära slutet av videon och en särskild e-post skickas ut till medlemmar med detaljer. Om du fortfarande inte kan hitta oss maila mig eller Paul Om du inte har hört DayTradingRadio kommer att vara nere i NYC i helgen på TradersExpo. Showen börjar på söndag och går till tisdag. Om du är i området, vänligen sluta med vår Booth 111. Vi borde ha många medlemmar stoppa och säga hej. Om du planerar att sluta med eller inte använda länken för en gratis registrering och för att få framtida scheman för programmen. Vänligen registrera dig för att visa DTR-support även om du inte kan delta i söndag 4:30 till 6:30. Öppet Får gärna hänga ut eller bara säga hej. Jag kommer också att göra en presentation på tisdag. John Kurisko (High probability Setup) går i stor detalj med att beskriva sin beprövade metod för att identifiera och driva affärer utifrån de krav han använder för att handla de bästa höga sannolikhetsuppsättningarna i aktier och terminer. Cocktails och Candlesticks Leva ikväll 20:00 - 22:00 upplagt av daytraderockstar 15 feb 2017 20:02 Cocktails och ljusstakar Levande ikväll 8:00 pm-10:00 pm Marknadsdiskussion och logisk handel Plus bra musik och segment Om du inte är nära en dator där du skulle gå till daytradingradio Du kan lyssna på Daytradingradio och alla dess show live på Tunein radio. Ladda ner appen på din telefon och sök på Daytradingradio Denna veckans039s HPS-klocklista har laddats upp till webbplatsen och bästa insats från daytraderockstar 10 februari 2017 20:41 Nästa vecka letar jag efter en fortsatt push up på marknaderna . Vi måste vara vaksamma om någon marknadsflyttande nyhet träffar över veckan, men om allt går smidigt kommer jag att gå ut på en lem och ringa efter en lucka upp måndagsmorgon. CIEN är min bästa Bety för ett drag till 26 läggas till min position denna vecka och läggs till många andra. Spionalternativen handlar i går, tills idag var spot på och även utgången var perfekt. Den totala handeln återvände om 50 på pengar Jag går över det här och mycket mer i veckorna HPS watchlist video Se dig måndag på marknaden Cocktails and Candlesticks Live ikväll 08:00 est postad av daytraderockstar 08 feb 2017 07:42 Handel med YM wTightStops Talking allt YM och Dow. Kommer också att gå över NQ och Es och vad de representerar och hur vi handlar dem. Särskilt ämne: De 5 bästa tradinginställningarna att leta efter under dagen. Vi kommer att få vår vecka Insider Trading Update. Uppdatering av denna februarihandelskonferens 26 februari -28: e. Följ med oss ​​på NYC Traders Expo feb 2017 - Vänligen registrera dig för att visa DTR-support även om du inte kan delta i bästa insats för imorgon och mycket mer. Live ikväll 8: 00 EST Ny HPS tittlista för 1: a veckan i februari är ute. Plus Tradeometer Sale Ending upplagd av daytraderockstar 27 jan 2017 09:02 Videoen går i detalj om vad vi ska titta på för nästa ut ur Trump-administrationen. Marknader bosatte sig för en helg, men vi fick vår 20K. K är redo att göra ett bra drag upp och ut ur den här långa nedåtgående kanalen vi har varit i. Det är toppen på listan för nästa vecka. Det är inte det mest spännande lageret, men det här mönstret och installationen är en av de bästa. Jag skulle vara fokuserad här tills nästa HPS-avvikelse kommer vårt sätt. Ha en bra helg Special DayTradingRadio Tradeometer har kört sin kurs. Jag är så glad att alla utnyttjade uppgraderingen. Dess en otrolig affär och personligen tycker jag även att det var för billigt. Så livet och det årliga paketet går upp omkring 100-200 från måndag. Just nu är det mycket buzz om theTradeometer. Vi har lyssnat på våra kunder och vi arbetar hårt för att lägga till obligationerna ZB. Till handelsmätaren. För närvarande har vi Es Nqs och YMs plus rå (cl) Gold (gc) och (euro). Du har till söndagskvällen om du missat eller vill utnyttja denna försäljning. Om du behöver hjälp om hur du uppgraderar, skicka e-post till rpmdaytradingradio eller mig och vi kommer att låsa dig in på försäljningen. Livslängden kommer att gå till 1599,00 och det årliga kommer att vara 599,00 Dagens Tradeometer-åtgärder Föredragna Mäklare Gratis Nyhetsbrev Handelshistorik Följ Day Trading Radio Partner Center Trading innebär stor risk för förlust och passar inte för alla investerare. Tidigare resultat är inte en indikation på framtida resultat. Åsikter, marknadsdata och rekommendationer kan ändras när som helst. Synpunkterna och yttrandena som uttrycks på denna webbplats och alla levande och inspelade DayTradingRadio-videor och ljudinspelningar är de ursprungliga upphovsmännen och andra bidragsgivare. Dessa åsikter och åsikter representerar inte nödvändigtvis de som tillhör DayTradingRadio eller dess personal, eller någon eller alla bidragsgivare till den här webbplatsen.

No comments:

Post a Comment