Monday 11 December 2017

Enkel forex trading strategier pdf


Lär dig och ladda ner enkla Forex trading strategier för nybörjare och erfarna handlare. Alla strategier har testats grundligt. Forex-strategin för procentuell pris Oscillator (PPO) är en strategi som använder sig av PPOs anpassade indikator för att mäta skillnaden mellan två glidande medelvärden. I form av en procentandel av det större rörliga genomsnittet, samtidigt som man förlita sig på 3cTurboJRSX anpassade indikatorn för att leverera köp - och säljsignaler. Diagramuppsättning MetaTrader4 hellip Den genomsnittliga riktningsindex (ADX) forexstrategin är en valutahandelstrategi som mäter styrkan i en trend som inte bryr sig om vi befinner oss i en uppåtgående eller nedåtgående marknad. Strategin kombinerar de anpassade indikatorerna DeMunyuk och ADX för att hitta trend och mäta dess styrka. Strategin som antagen för att hjälpa handlare korrekt hellip Kombinera tekniska studier kan ge en bra inblick i valutakursmönster och lägga till Aroon-oscillatorn, 3MAFan och Force Index MT4-indikatorerna kan göra just det och mycket mer. 3MA Fan Forex Trading Strategi är alla handelsförnödenheter och du kommer bara se varför som du läser tillsammans. Diagramuppsättning MetaTrader4 Indikatorer: Aroon-oscillator. ex4 hellip Den avancerade ADX-valutahandelsstrategin är en handelsstrategi som kombinerar glansen hos den avancerade ADX, ADX Candles Custom Indicator och Moving Averages (14) MT4-indikatorn. Strategin omvandlar ditt diagram till att vara färgglatt, förutom att vara en bra pipsgenerator. Diagramuppsättning MetaTrader4 Indikatorer: AdvancedADX. ex4 (standardinställning), ADX Candles. ex4 (standardinställning), Flytta hellip Accelerator oscillatorns valutahandelstrategi är utformad för att tillåta näringsidkaren skalpa marknaden för vinst på ett upprepat sätt. Denna strategi genererar flera signaler under dagssessionen och översätter därmed till en inkomstströmmar för näringsidkaren. Diagramuppsättning MetaTrader4 Indikatorer: StochasticCrossAlert. ex4 (standardinställning), Accelerator Oscillator. ex4 (standardinställning), Timing. ex4 (standardinställning) Föredragen tid hellip Lägg till den enkla pips forexstrategin i ditt handelsschema och resultatet är uppenbarligen en strategi som har potential att ge konsekvent vinst på en ständigt föränderlig marknad. Diagraminställning MetaTrader4 Indikatorer: HotPips. ex4 (standardinställning), HeikenAshiSmoothed. ex4 (standardinställning), Indicatorarrows. ex4 (standardinställning) Föredragna tidsramar: 5-minuter, 15-minuter, 30-minuter, 1-timmars , 4-timmars rekommenderade handelssessioner: London Hellip Forex Cloud Trading-strategin är ett system som innehåller tre tekniska studier inom generering av köp och säljvarningar, dvs Forex-breakout-box. ex4, Forex-mt4-trend-indicator. ex4 och ForexCloud. ex4 anpassad indikator. Diagramuppsättning MetaTrader4 Indikatorer: Forex-breakout-box (standardinställning), Forex-mt4-trendindikator (standardinställning), ForexCloud (standardinställning) Föredragna tidsramar: 1-minut, 5-minuter, 15-minuter , 30-minuters, 1 timmars, 4-timmars rekommenderade handelssession (er): Alla hellip Alligator Forex Trading Strategy är ett lättanvänt system som använder eWAVES-anpassad indikator och Alligator-indikatorn. Systemet erbjuder en effektiv strategi för raking i vinst under bullriga och mindre bullriga marknadssessioner. Diagraminställning MetaTrader4 Indikatorer: eWAVES. ex4 (standardinställning), Alligator (standardinställning) Föredragna tidsramar: 1 minut, 5 minuter, 15 minuter, 30 minuter, 1 timme, hellip MA-ribban fylld Trading Strategy är en kombination av tre anpassade Forex-indikatorer som sammanställs för att ge exakta handelssignaler. Strategin kan snabbt och enkelt antas av valutahandlare, som har en hufvud av erfarenhet, liksom erfarna handlare. Diagraminställning MetaTrader4 Indikatorer: MMR. ex4 (standardinställning), MKNC4.ex4 (standardinställning), MA-bandet hellip Enkla valutatrategier som Hot Pips Forex Trading-strategin gör att du kan skapa konsekvent vinst på fx-marknaden. Strategin är lämplig för nybörjare och även erfarna valutahandlare tar en lektion för det. Diagraminställning MetaTrader4 Indikatorer: HotPips. ex4 (standardinställning), EMA (10), EMA (25), EMA (50), EMA (200). Föredragen tid hellip Hämta Forex Analyzer PRO gratis idag Brand New Forex System med Super Accurate och Fast Signals Generating Technology. Forex Analyzer PRO genererar köp och sälj signaler direkt på ditt diagram med lasernoggrannhet och REPAINER ALDRIG upp till 200 pips varje dag Köp och Sälj Forex-signaler Avancerad Daglig Avkänningsdetektering Email Mobilvarning Varningar Ingen Repainting eller Lagring Vi respekterar alltid din integritet på Dolphintrader. Forex Handelsstrategi Nick8217s Forex Price Action Strategy Välkommen till den senaste utgåvan av min Forex trading strategi. Min Forex trading strategi är helt baserad på prisåtgärder, inga indikatorer, inga förvirrande tekniker, bara rent pris. Jag har utvecklat, anpassat och förbättrat min prisstrategi sedan 2005. Denna handelsstrategi är tio år då den har överlevt stora förändringar i marknadsförhållandena, hög volatilitetsperioder, låg volatilitetsperioder och allt annat som Forex-marknaden har kastat på Det. Och det är skönheten att handla en prishandlingsstrategi8230 8230 Indikatorbaserade strategier är låsta till de marknadsförutsättningar de skapades för. Prisåtgärden är flytande, det anpassar sig enkelt till förändrade förhållanden, till olika par, till olika tidsramar och till och med till olika handlare. Viktigast, prisåtgärder gör att du kan hålla din handel enkel. Hålla din handel enkel Den viktigaste principen i min Forex trading strategi är att hålla handel enkelt. Jag är emot över komplicerad handel. Eftersom ju enklare din strategi är, desto effektivare blir du som en näringsidkare. Ett av de viktigaste målen med min prishandlingsstrategi är att hålla mina kartor rena. Det enda jag lägger på mina diagram är stöd och motståndsområden. Jag använder dessa stöd och motståndsområden i samband med ljusstakeanalys för att handla Forex. Att förpacka mina kartor fulla av indikatorer skulle göra det omöjligt för mig att läsa prisåtgärder. Handel utan indikatorer gör min Forex trading strategi enkel, stressfri och mycket effektiv. Hur ser ett rent Forex-diagram ut här Here8217s en bild av min EURUSD 4-timmarsdiagram. Min rena och enkla Forex trading strategi Detta diagram är klart och lätt att förstå, det finns inget som distraherar dig från läspriset. Det är därför jag älskar min Forex trading strategi. Vissa handelsstrategier är en absolut röra för indikatorer. Kolla in bilden nedan, vissa människor handlar faktiskt som sådan En rörig indikatorbaserad Forex-strategi Varför skulle du vilja handla som dessa Indikatorer som krävs för denna handelsstrategi Så att handla min Forex Trading Strategy Jag använder inga indikatorer. Jag brukar inte använda Forex-indikatorer eftersom jag tycker att uppgifterna är värdelösa, eftersom de löper nuvarande pris. Om du vill vara i ögonblicket och ta hand om vad som händer just nu måste du basera handeln på nuvarande prisåtgärd. Vilka valutapar kan du handla framgångsrikt med Forex Price Action? Min Forex Trading Strategy kommer att fungera på valfritt valutapar, vilket är gratis flytande och regelbundet handlas. Detta beror på att min metod är baserad på prisåtgärd. Det innebär att du kan använda denna handelsstrategi för att framgångsrikt byta alla valutapar du hittar på din Forex trading plattform. Med detta sagt föredrar jag personligen att bara koncentrera mig på några valutapar på en gång. Jag tycker att det är för distraherande att försöka hålla reda på för många par på en gång. Jag handlar huvudsakligen EURUSD, USDCAD och AUDUSD. Jag handlar i allmänhet om dessa valutapar eftersom de är mest förutsägbara och deras rörelse är mjukare. Du kan inte hitta slumpmässiga hopp om inte någon av de mycket oväntade nyheterna, som är ganska sällsynt, var några. Om du föredrar att handla en viss Forex-session som London, New York och asiatisk session, välj sedan de viktigaste valutapar som är aktiva vid dessa tillfällen. Price Action Trading fungerar bättre på längre tidsramar Eftersom detta Forex Trading System är baserat på prisåtgärd kan du handla vilken tidsram som helst från en timme eller mer. Jag koncentrerar mig huvudsakligen på en timme, fyra timmars och dagdiagram. Dessa är konsekvent de mest lönsamma, eftersom mönstren är lättare att hitta och leder till mer konsekvent vinst. Typer av prisåtgärdsanalys Primärt använder jag två former av Price Action Analysis: Support and Resistance lines. Ljusstake analys. Hur man anger transaktioner med hjälp av min Forex Trading Strategy På grund av den senaste ekonomiska osäkerheten och länder som förlorat sina kreditvärderingar mv, växlar valutor som de normalt skulle. Detta har lett till att jag bara handlar omkallelser. Jag letar efter starka återställningsuppställningar som bildas ovanpå mina support - och motståndsområden. När ett mönster bildar, som indikerar en omkastning, ställer jag in ett utlösningspris och går in i handeln. Jag tar flera affärer varje vecka. Handelsstrategins mål och stoppar mål: Mina mål är i genomsnitt 80 pips. Stoppar: Mina stopp är i genomsnitt 40 pips. Dessa mål och slutar skiljer sig åt under olika marknadsförhållanden. Jag tillåter vanligtvis prisåtgärder för att bestämma mitt mål och sluta. Det betyder att jag kommer att läsa ljusen och ställa in mitt stopp baserat på senaste höjder och nedgångar. En vanlig plats för ett stopp kommer att vara över eller under de senaste höga eller låga. Hur man anpassar handelsstrategin kring nyhetsbrev Jag använder Forex Calendar från förexfaktor för att hålla reda på ekonomiska data. Statistiskt har jag funnit att jag inte behöver undvika att handla under nyheter med stor inverkan. Faktum är att genom att handla genom de flesta nyhetsmeddelanden slutar jag göra mer vinst8230 8230 Varför betalar banker och andra stora handelsinstitut miljoner för analytiker och dataflöden som gör det möjligt för dem att göra utbildad gissning om kommande ekonomiska utgåvor. Dessa gissningar är införda i pris innan uppgifterna släpps. Om en handel sätter upp formulär före en viktig ekonomisk datafrisättning, kan det vara ett tecken på att stora institutioner är positioner för frisläppandet. Om prisåtgärder säger att du är kort, är det vanligtvis en anledning. De enda nyheterna jag undviker är oförutsägbara nyheter eller mycket höga nyheter, här är en snabb lista: Tal från centralbanksledare eller politiker. Räntemeddelanden eller något direkt relaterat till räntorna. NFP-rapporten, namnet ändrades för en tid sedan till 8220Non-farm Employment Change8221-rapporten. Du bör också vara säker på viktiga politiska möten som toppmötena G7 och G8. Det senaste G7-toppmötet i juni 2015 orsakade många oförutsägbara drag i euron. För det mesta kan nyheterna säkert ignoreras. Det enda jag inte gör är att skriva in en handel som utlöses av ett pressmeddelande. Nyhetsbaserade rörelser tenderar att spåra snabbt, så om jag har en inmatningsutlösare tar jag bort den innan någon större pressmeddelande. Som du kan se är min Forex Trading Strategy enkel och tillåter dig att göra pips under alla marknadsförhållanden, med nästan alla Forex-valutapar. Simple-strategier Inskickad av Edward Revy den 28 januari 2007 - 07:22. Enkel Forex strategier enkel att använda, lätt att prova. Denna samling av Forex trading strategier och tekniker är dedikerade till att hjälpa handlare i sin forskning och utveckla av användbara handels stilar och handelssystem. Observera alla handlare: Handelsstrategier läggs ut endast för deras pedagogiska syfte. Handelsregler kan tolkas. Planerade risknivåer kan öka dramatiskt under extrema marknadsförhållanden. Använd idéerna och eller ändra dem för att passa din handelsstil, men bara på egen risk. Vi rekommenderar att du testar ditt handelssystem på ett demokonto innan du investerar riktiga pengar. Enkla handelssystem är bra för skickliga nybörjare och mellanhandlare, men kanske inte passar mer erfarna handlare. Hur som helst, hoppa inte över dessa strategier eftersom de kommer att bevara konsekvensen i din lärandeprogress. Avancerade strategier var alla på ett visst enkelt sätt, men senare förbättrades av handlare. Så, att lära sig de grundläggande idéerna bakom enkla strategier hjälper dig i det långa loppet att gå vidare i ditt eget strategibildande. Vi hoppas att du gillar att stanna hos oss Sannligen din, Edward Revy och mitt bästa Forexstrategi Team När du läser kommentarer ser du att när näringsidkare bad mig att rekommendera några specifika strategier på denna webbplats gjorde jag det. Sedan dess har alla enkla strategier sorterats och flyttats, så den gamla numreringen i mina svar kan vara irrelevant för enkla strategier. En annan sak är att varje gång en ny strategi läggs till, kan det vara mycket bättre än de som jag rekommenderade att prova för månader eller år sedan. Så ta bara tid och utforska vår stora strategisamling Simple Forex Strategies:

No comments:

Post a Comment